loading...

جهان ما

نویسندگی این فیلم برعهده رضا بانکی می باشد و من و تو دومین پروژه طنز برادران بانکی می باشد.هنوز مشخص نیست که آیا نام فیلم تا زمان اکران من و تو باقی خواهد ماند یا اینکه برای دریافت پروانه نمایش تغییر

Arman بازدید : 404 سه شنبه 1390/04/21 نظرات (0)

نویسندگی این فیلم برعهده رضا بانکی می باشد و من و تو دومین پروژه طنز برادران بانکی می باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا نام فیلم تا زمان اکران من و تو باقی خواهد ماند یا اینکه برای دریافت پروانه نمایش تغییر نام دهد.


در فیلم سینمایی من و تو بازیگرانی همچون: محمدرضا گلزار, الناز شاکردوست, بهنوش بختیاری, شیرین بینا و همچنین چند بازیگر عرصه تئاتر شهر اصفهان به ایفای نقش می پردازند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه دامنه ای بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 287
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 1,679
  • بازدید سال : 26,156
  • بازدید کلی : 743,928