loading...

جهان ما

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی علی زیبایی (تکتا) به نام غریبه شو ترانه سرا: علی ایلیا  /  آهنگساز: علی زیبایی / تنظیم: علی ضیاء   لینک دانلود آهنگ غریبه شو با کیفیت ۱۲۸ Kbs Ali

Arman بازدید : 219 دوشنبه 1393/02/08 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی علی زیبایی (تکتا) به نام غریبه شو

ترانه سرا: علی ایلیا  /  آهنگساز: علی زیبایی / تنظیم: علی ضیاء

آهنگ غریبه شو علی تکتا,غریبه شو علی زیبایی,Ali zibaei music gharieb sho cover,

 


لینک دانلود آهنگ غریبه شو با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Ali Zibaei – Gharibe Sho


شعر آهنگ غریبه شو با صدای علی زیبایی ( تکتا )

راه تو سد نمی کنم نمیگم از اینجا نرو / فقط یکم غریبه شو اینهمه آشنا نرو

هرکاری کردم عشق من عادت نشه آخر نشد / هرچی زمان بیشتر گذشت بدتر شد و بهتر نشد به تو رسیدن واسه من
اگرچه خیلی ساده بود اما خدا قول ترو / به یکی دیگه داده بود از قول من بهش بگو
رو قولی که دادی بمون اون که هنوز آرزومه / به آرزوهاش برسون اون که هنوز آرزومه

به آرزوهاش برسون نمی دونم که چی می خواد / این آدما از جون من حالا که من دورم ازت
همه شبیه تو شدن هرکسی به جای تو بود / قلب منو نمی سوزوند به جای من هرکسی بود
یه لحظه همرات نمی موند به تو رسیدن واسه من / اگرچه خیلی ساده بود اما خدا قول ترو
به یکی دیگه داده بود / از قول من بهش بگو
رو قولی که دادی بمون / اون که هنوز آرزومه
به آرزوهاش برسون ……..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه دامنه ای بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 287
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3,082
  • بازدید سال : 27,559
  • بازدید کلی : 745,331