loading...

جهان ما

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی حمید عسکری به نام روانی ترانه سرا: کاظم موسوی / ملودی: حمید عسکری / میکس و تنظیم: پوریا حیدری —————————&mdash

Arman بازدید : 277 دوشنبه 1393/10/15 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی حمید عسکری به نام روانی

ترانه سرا: کاظم موسوی / ملودی: حمید عسکری / میکس و تنظیم: پوریا حیدری

حمید عسکری - روانی

————————————————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Hamid Askari – Ravani

————————————–————————————

شعر آهنگ روانی با صدای حمید عسکری

شدی هم دست کی تا من بمیرم
الان وقت تبانی نیست برگرد
روانی میشم آخر تو نبودت
تا این عاشق روانی نیست برگرد
واسم عادت شده هر روز و هر شب
توی بارون بهونه تو بگیرم
با این که عاشق بارونم اما
دیگه من زیر بارونم نمیرم
برای من یه لحظه زندگی هم
بدون تو تصور کردنی نیست
بپیچ دستاتو دور گردن من
از این گرم تر واسم شال گردنی نیست
برای یه لحظه زندگی هم
بدون تو تحمل کردنی نیست
بپیچ دستاتو دور گردن من
از این گرم تر واسم شال گردنی نیست
هر اتفاقی که بیوفته واسم
نمیوفته تو اسمت از زبونم
منو با اسم کوچیکم صدا کن
صدام کن که واست در.میره جونم
شدی هم دست کی تا من بمیرم
الان وقت تبانی نیست برگرد
روانی میشم آخر تو نبودت
تا این عاشق روانی نیست برگرد

شدی هم دست کی تا من بمیرم
الان وقت تبانی نیست برگرد
روانی میشم آخر تو نبودت
تا این عاشق روانی نیست برگرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه دامنه ای بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 287
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 3,085
  • بازدید سال : 27,562
  • بازدید کلی : 745,334