loading...

جهان ما

  دانلود آهنگ جدیدو بسیار شنیدنی مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت ترانه سرا: سایه سبک بار/ ملودی تنظیم: انوشیروان تقوی آهنگ تسلیم سرنوست،تیتراژ پایانی فیلم تسلیم سرنوشتمیباشد. لینک دانلود آه

Arman بازدید : 275 دوشنبه 1393/02/08 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدیدو بسیار شنیدنی مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت

ترانه سرا: سایه سبک بار/ ملودی تنظیم: انوشیروان تقوی

آهنگ تسلیم سرنوست،تیتراژ پایانی فیلم تسلیم سرنوشتمیباشد.

آهنگ تسلیم سرنوشت مهدی مدررس,تیتراژ فیلم تسلیم سرنوشت,Mehdi modarres music taslime sarnevesht cover,


لینک دانلود آهنگ تسلیم سرنوشت با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Mehdi Modarres – Taslime Sarnevesht


شعر آهنگ تسلیم سرنوشت با صدای مهدی مدررس

برای لمس تنهایی / غریبونه سفر کردم
تموم آرزوم این بود / به دنیای تو برگردم
همیشه مطمعن بودم / تو احساسمو فهمیدی
تو از جنس نفس هامی / که از مرگ هم نترسیدی

 می دونستم هنوز هستی / هنوز جون داره عشق ما
تو برگشتی کنار من / چه خوشبختم این روزا
حراسم از نبودن بود / ولی حالا تو اینجایی
به سرنوشت نمی بازی / چه حس خوب و زیبایی
دلم یخ بست تو دلتنگی / تو احساس و به من دادی
اسیر مهربونیتم / پای عشقم تو آزادی

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه دامنه ای بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 287
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 2,979
  • بازدید سال : 27,456
  • بازدید کلی : 745,228